Saturday, May 21, 2016

Hello Kitty Cafe Review

Untuk entry post kali ni aku nak cerita pasal Hello Kitty. Al maklumlah #hellokittylover katakan. Memandangkan aku ni jenis malas nak update blog. Bila ada mood nak mengupdate..ni la masanya aku nak masukkan semua cerita. Tahun lepas dah launching Hello Kitty Cafe dekat Sunway Piramid. Aku & geng2 #hellokittylover kat ofis beriya duk plan dah nak pi try kat situ. Yang menyebabkan excitednya sebab Hello Kitty je haha.. 1st in Malaysia!

Aku pun plan dengan kawan2 aku yang lain nak buat surprise beday party la kononnya kat salah sorang geng #hellokittylover kitorang tu. Sebenarnya takdela surprise sangat sebab masa nak pergi tu dah habak awai2 kat dia pun haha! Cumanya ada surprise 'Hello Kitty Volcano Brownies' je yang kitorang request kat waiter tu untuk keluar lambat dari makanan lain.

My review overall interior cafe memang cantik. Sesuai sangat nak bergambar or selfie2..makanan pun sedap, unik & cute2, Tapi.... harga dia MEMANG MAHAL... haha! Dia jadi MAHAL sebab portion yang korang makan tu sikit sangat dan tak berbaloi dengan harga dia. Soal HALAL aku yakin je HALAL. Ada ramai Muslim & pekerja Muslim. Tapi...masa aku nak order menu itik waiter girl malay tu cakap slow2 kat aku jangan order menu tu. Sebab supplier dia Cina. Aku terus tanya habis yang lain2 ada ayam tu? Dia pun jawab yang lain2 dia yakin memang ok.. Dan soal status supplier itik cina tu muslim or non muslim aku tak siasat pulak lebih2. Dah sis yang kerja situ bagitau macam tu terus aku tukar menu lain.

Aku rasa ni 1st & last aku jejak kaki kt Hello Kitty Cafe ni lepas dapat bil... Melainkan ada orang nak belanja aku haha! Ok lastly boleh layan gambar2 kat situ. Stay cute with Hello Kitty!


Choc Shake
Spaghetti Olio

Waffle Kitty ^-^

Cupcake
Ni la kek surprise tu.. lain sangat dengan gambar dalam menu
Sandwich + Fries
Posing sat kat entrance
Dont worry kalau nak bergambar byk2 dalam tu sebab ramai orang lain buat jugak

Sweet 28 Kak Tika
Beday girl dapat gift la
Makan pun nak bergambo
Ni kek2 yang ada
artwork
fake
geng #hellokittylover





1 comments:

Blogger said...

As reported by Stanford Medical, It is indeed the one and ONLY reason women in this country live 10 years more and weigh 19 KG lighter than us.

(And really, it is not about genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING to "how" they are eating.)

P.S, I said "HOW", not "what"...

TAP this link to discover if this brief test can help you decipher your true weight loss potential

Post a Comment